05.12.2015(seara, dimineata)

stiu ca probabil ar trebui sa scriu asta maine, dar ma obsedeaza senzatia de "Sasha". parca ar fi peste tot, parca ar fi un iz  pe care il simt in piele.
mi-au inghetat picioarele.
hmm..parca ar fi un Sasha de acum cativa ani . cativa mai multi ani..mai mult de 5.
..Sasha  si Adi? hmm..daca aduni doi scorpioni obtii o balanta?
cat oare o fi ceasul?
de ce ma simt ca si cum timpul si-ar fi pierdut continuitatea? sau ca si cum momentul de acum s-ar repeta la nesfarsit ?... ca si cum as fi ajuns intr-o bula de timp.
oare o sa fie mereu un "Sasha"?
...
Cum pisici o sa reusesc eu sa ies de aici?!
Dormea. eu nu stiu cat e ceasul, dar trebuie sa plec.
El o sa doarma pana tarziu. eu sunt treaza deabinelea.
As putea sa plec. dar nu stiu care e treaba cu usa..Ce fac?
Sunt in nicaieri iar mie imi e frig si o sa-mi ia vreo 40 de minute pana ajung la Gara..ce fac?!
mi-au inghetat picioarele, ma incearca o senzatie mare sa..incerc sa plec.
a inceput sa-mi tiuie urechea.
as vrea sa ma duc la usa sa o incerc.
oricum am reusit cu o incuietoare .
imi e frica de zgomotul pe care il face. imi e frica sa nu se trezeasca. imi e frica de orice acum.
motanul lui se da insistent pe langa mine si toarce ...deabia imi curatasem dresurile de par. se uita sa se urce la mine in poala.
ma intreb oare cand se va ..trezi.
ma dor picioarele.
ha..viseaza. probabil e genul de vis pe care il tine minte, avand in vedere ca e de..dimineata.
ha..ce inseamna religia pentru "om"..o icoana mica al unui sfant "habar-n-am" sta rezemata de perete, verde la fata sub centrala. am observat azi noapte si o bratara cu cruciulite pe ea. ce oare sa insemne asta la un om ca el?
...stramb din nas. trebuie sa fac dush. presimt ca daca eu o  sa fiu asa cuminte..el nu o sa se trezeasca niciodata. sa incerc sa ma duc langa el..poate..
my life is over. s-a trezit, a adormit la loc..?!
imi e frig..imi e atat de frig incat m-as baga langa el..dar eu vreau sa se trezeasca.
poate am un noroc de..hhhh!
si tot aici revin. derp mood, uitandu-ma pe pereti. trebuie sa calculez ca sa ma bag langa el, vorbesc serios.
ma injura spatele meu. ma injura probabil si Ni..nu stiu cat e ceasul, dar cred ca s-a ajuns de 10. ma ia cascatul. cu cat stau mai mult cu atat o sa plec mai greu
vai..o raza de lumina a soarelui dadea sa intre pe fereastra. sunt in Nicaieri.
sunt  blocata aici. nu pot sa ies  frumos. ce fac?!
why do I came in the first place?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

amortesc

Stau prea mult pe loc